Saturday, March 19, 2011

berHOLIDAY ke Kota Kinabalu

 ni masa dalam kapal terbang. mak ayah n adik aku.....kami ke Kota Kinabalu masa 19/1/2011 aritu....7 hari 6 malam kat sana. Inilah hasil aku buat jual coklat, dapatlah belanja parents aku pi jalan2 kat Sabah. Kebetulan hubby aku pon orang sana, senanglah dia jadi tourist guide kitaorang......

Mak ayah first time naik flight....nampak betul muka panik ckit.....adik aku plak second time.....
 Anak-anakku yg semangat betul nak terbang.....takper diorang dah biasa....pernah 2-3 kali dah masa balik kampung hubby kat sandakan sabah....
 hari ke-2 jer kami terus berangkat ke jesselton point untuk pi Pulau manukan. Tak sabor nak snorkeling....
banyak lagi gambor2 kat sini
 selamat sampai kat pulau manukan.......adib (anakku) dah tak sabo nak mandi.........best giler kat cni. kebetulan time kami sampai tu wesak day....kt sabah bukan public holiday. ramai betul mat salleh kat sana....naik seqeyau nengok depa tu berbikini.....
ni plak masa 24/1/2011. ari ke 6 dah kat sana.....kebetulan besday ayah yg ke 58 thun.....bergambar kat pekan nabalu (looking point) yg betul2 center dgn puncak gunung kinabalu....tu tu kat belakang tu lah gunung nyer.....cantik bangat....

No comments:

Post a Comment